23 Желт 2024
Психологиялық қызмет

Бейімделу анықтамасы

Комсомол жалпы блім беретін орта мектебінің 1 - сынып оқушыларының бейімделу кезеңі туралы

Анықтама

Зерттеу себебі: Бейімделу үдерісінің ерекшеліктерін зерттей отырып, бейімделу кезеңінде оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсеу.
Мақсаты: Оқушылардың жаңа жағдайларға бейімделу дәрежесі мен ерекшеліктерін зерттеу.
Зерттеу мерзімі: 16 қыркүйек - 10 қазан 2024 ж.
Оқушылар: 1 а сыныбы
Оқушылар саны: 13

Зерттеу әдістері: Керн - Йирасиктің мектепке дайындығын анықтау әдістемесі
Мақсаты: Психикалық дамудың жалпы деңгейі, ойлаудың даму деңгейі, тыңдай білу, тапсырманы орындау, ақыл - ой әрекетінің еріктілігі.
Зерттеу нәтижесі:
Психомоторлы дамуы жоғары - 7 оқушы (54%)
Орташа - 4 оқушы (30%)
Орашадан төмен - 2 оқушы (16%)
Мектепке дайын емес оқушы жоқ, бірақ орташадан төмен көрсекіш көрсеткен оқушылар: Қуандық Алина, Махсот Амина
“10 Сөзді қайталау” әдістемесі ( А. Р. Лурия)
Мақсаты: Есте сақтау процестерін зерттеу: есте сақтау және жаңғырту.
Есте сақтау деңгейі жоғары - 8 оқушы (61%)
Орташа деңгей - 5 оқушы (39%)
Төмен деңгейдегі оқушы - 0

Тақырыбы: Д. Б. Элькониннің “Графикалық диктант” әдістемесі
Мақсаты: Кеңістікті бағдарлауды, тыңдай білуді, тапсырманы орындауды жүзеге асыру жағынан,
Жоғары деңгей - 6 оқушы
Орашадан жоғары - 2 оқушы
Орташа - 3 оқушы
Орташадан төмен - 1 оқушы

“Не жетіспейді?” әдістемесі
Мақсаты: Көрнекі тиімді ойлауды, бейнелі логикалық ойлауды, психикалық - логикалық ойлауды, талдау және жалпылаудыың ақыл - ой операцияларын, балалардың қабылдауы мен зияткерлік дамуын зерттеу.
Өте жоғары -
Жоғары - 5 оқушы (42%)
Орташа - 6 оқушы (46%)
Төмен - 2 оқушы (12%)

Оқу іс әрекетін бақылау және диагностикалық зерттеу барысында 1 А сынып оқушыларының бейімделу кезеңі қалыпты екенін байқалды. Жалпы мұғалімдерін мұқият тыңдап, түсінбегендерін ашық сұрап және мұғалімнің сұрақтарына да толық, анық жауап бере алады. Мұғаліммен қарым - қатынастары жақсы, мүғалім ортада жайлы атмосфера, қызығушылық орната білді. Балалардың оқу іс әрекетінің құштарлығы оқушылардың мұғалімге деген жақсы қарым - қатынасы оқушылпрдың білім алуға деген құштарлығын нығайтады.
Зерттеулер соңында ата-аналарға ұсыныстар берілді.

Мектепке бейімделу деңгейін зерттеулер қорытындысы бойынша, нәтижелері

Мектепке бейімделу деңгейін зерттеулер қорытындысы бойынша, нәтижелері

Зертелген оқушылар саны

Қалыпты бейімделудің жеңіл өтуі

Орташа деңгейі

Қиын деңгейі

13

саны

саны

саны

 

5

6

2

 

39%

46%

15%

Диагностикалық зерттеулерден бөлек бейімделу кезеңінде өткен іс шаралар:
“1 Сынып оқушысының мектепке қадамы” Ата - аналарға арналған сауаланама
Тренингтік түзету жұмыстары Бейімделуге арналған “Дос болайық бәріміз!”; Біз біргеміз - биік іргеміз!” тақырыпта тренингтер өткізілді.
Оқу іс әрекетін бақылау бейімделу кезеңінде барлық пәндерден өткізілді.

Педагог - психолог: Канымбаева А.А.

Жаңалыктар