Комсомол жалпы блім беретін орта мектебінің 1 - сынып оқушыларының бейімделу кезеңі туралы
Анықтама
Зерттеу себебі: Бейімделу үдерісінің ерекшеліктерін зерттей отырып, бейімделу кезеңінде оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсеу.
Мақсаты: Оқушылардың жаңа жағдайларға бейімделу дәрежесі мен ерекшеліктерін зерттеу.
Зерттеу мерзімі: 16 қыркүйек - 10 қазан 2024 ж.
Оқушылар: 1 а сыныбы
Оқушылар саны: 13
Зерттеу әдістері: Керн - Йирасиктің мектепке дайындығын анықтау әдістемесі
Мақсаты: Психикалық дамудың жалпы деңгейі, ойлаудың даму деңгейі, тыңдай білу, тапсырманы орындау, ақыл - ой әрекетінің еріктілігі.
Зерттеу нәтижесі:
Психомоторлы дамуы жоғары - 7 оқушы (54%)
Орташа - 4 оқушы (30%)
Орашадан төмен - 2 оқушы (16%)
Мектепке дайын емес оқушы жоқ, бірақ орташадан төмен көрсекіш көрсеткен оқушылар: Қуандық Алина, Махсот Амина
“10 Сөзді қайталау” әдістемесі ( А. Р. Лурия)
Мақсаты: Есте сақтау процестерін зерттеу: есте сақтау және жаңғырту.
Есте сақтау деңгейі жоғары - 8 оқушы (61%)
Орташа деңгей - 5 оқушы (39%)
Төмен деңгейдегі оқушы - 0
Тақырыбы: Д. Б. Элькониннің “Графикалық диктант” әдістемесі
Мақсаты: Кеңістікті бағдарлауды, тыңдай білуді, тапсырманы орындауды жүзеге асыру жағынан,
Жоғары деңгей - 6 оқушы
Орашадан жоғары - 2 оқушы
Орташа - 3 оқушы
Орташадан төмен - 1 оқушы
“Не жетіспейді?” әдістемесі
Мақсаты: Көрнекі тиімді ойлауды, бейнелі логикалық ойлауды, психикалық - логикалық ойлауды, талдау және жалпылаудыың ақыл - ой операцияларын, балалардың қабылдауы мен зияткерлік дамуын зерттеу.
Өте жоғары -
Жоғары - 5 оқушы (42%)
Орташа - 6 оқушы (46%)
Төмен - 2 оқушы (12%)
Оқу іс әрекетін бақылау және диагностикалық зерттеу барысында 1 А сынып оқушыларының бейімделу кезеңі қалыпты екенін байқалды. Жалпы мұғалімдерін мұқият тыңдап, түсінбегендерін ашық сұрап және мұғалімнің сұрақтарына да толық, анық жауап бере алады. Мұғаліммен қарым - қатынастары жақсы, мүғалім ортада жайлы атмосфера, қызығушылық орната білді. Балалардың оқу іс әрекетінің құштарлығы оқушылардың мұғалімге деген жақсы қарым - қатынасы оқушылпрдың білім алуға деген құштарлығын нығайтады.
Зерттеулер соңында ата-аналарға ұсыныстар берілді.
Мектепке бейімделу деңгейін зерттеулер қорытындысы бойынша, нәтижелері
Мектепке бейімделу деңгейін зерттеулер қорытындысы бойынша, нәтижелері
Зертелген оқушылар саны |
Қалыпты бейімделудің жеңіл өтуі |
Орташа деңгейі |
Қиын деңгейі |
13 |
саны |
саны |
саны |
|
5 |
6 |
2 |
|
39% |
46% |
15% |
Диагностикалық зерттеулерден бөлек бейімделу кезеңінде өткен іс шаралар:
“1 Сынып оқушысының мектепке қадамы” Ата - аналарға арналған сауаланама
Тренингтік түзету жұмыстары Бейімделуге арналған “Дос болайық бәріміз!”; Біз біргеміз - биік іргеміз!” тақырыпта тренингтер өткізілді.
Оқу іс әрекетін бақылау бейімделу кезеңінде барлық пәндерден өткізілді.
Педагог - психолог: Канымбаева А.А.
https://komsomol-aitekebi.edu.kz/kz/psihologiyalyq-qyzmet-komsomol/13867-bejimdelu-any-tamasy.html#sigFreeId8e5e75ac32